17 Eylül 2012 Pazartesi

Demi Lovato Sözleri

Demi Lovato :Önemli olan kaç hayranın olduğu değil,seni asla bırakmayacak kaç hayranın olduğudur." ♥ 

 Demi Lovato :Kendinizi küçümsemeyin,mutlaka herkesten üstün bir yanınız vardır.Sadece bunu ortaya çıkarın ♥ 

Demi Lovato: Simon bazen çok göt kafalı olabiliyor.Ayrıca "göt kafalı" kelimesini 4 yaşımdan beri kullanmamıştım.

Demi Lovato : "Tüm insanların hakkımda gerçekten umursaması gereken tek şey müziğim. Ne yani kollarım tombulsa? Kimin umrunda?" ♥

 Demi Lovato : "Sizin sayenizde güçlü kalıyorum." ♥

Demi Lovato : "Kendine inan ve hiçbir şeyin kötüye gitmeyeceğini düşün. Eğer afallasan veya düşsen de, gülüp geç."

Demi Lovato: "Keşke bana düşman olan herkesle tek tek konuşup onların hakkımdaki fikirlerini değiştirebilsem."♥

Demi Lovato:"Hayranlarım.Hayır, onlar sadece hayranım değiller. Onlar arkadaşım, onlar ailem." ♥

Demi Lovato: "Ben kendimi hiçbir zaman mükemmel görmedim ama Lovaticlerim her zaman beni mükemmel gördü.Ben onların sayesinde hala buradayım ve güçlüyüm. Bu yüzden anticilerime söylüyorum.Onlarla değil benle uğraşın!" ♥

Demi Lovato: "Gülmek tüm olumsuzlukları yok etmek için ilk adımdır." ♥

Demi Lovato"Ben küçük bir kızken aklıma böyle büyük bir yıldız olucağım gelmezdi. Ama içten içe bir hayalim vardı!" ♥

Demi Lovato: "Demi; "Eğer müziği hayatımdan çıkarırsam,yaşamak için bir nedenim kalmaz." ♥


2 yorum: